مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

درددلی با رییس جمهور و وعده 100 روزه
درددلی با رییس جمهور و وعده 100 روزه
بخش تعاملی الف - محمد رضا شیروانی
اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

سختیها و فشار اقتصادی از یک طرف مردم را رنج میدهد و از طرف دیگرراهکار دفع این فشارها مسولین را ،اما عده ای هم این وسط کبکشان خروس میخواند وفقط و فقط فکر حاشیه سازی برای دولت و رییس دولت.
واقعا اینها جزء مرفهین بی درد هستند که به همه دولتها انتقاد سوزنده داشته اند و دارند .راستی چه میشد این افراد هم با مردم و برای مردم فکر میکردند؟ گاهی اوقات اینها کارشان تا جایی پیش میرود که حاشیه بر متن غلبه پیدا می کند البته نمیخواهم بگویم آنها از این وضعیت سود نمی برند اما مطمنا آب را گل آلود می کنند تا ماهیشان را زودتر بگیرند خدا نکند این قبیل افراد در بدنه و ساختار دولت وارد شوند اگر نه دیگر وامصیبتا بپا می کنند پیش چشم آنها همه مقصرند از کوچک و بزرگ، دولتی و غیر دولتی،تحریم کننده و تحریم شونده،اصلا حاشیه ساختن برای دیگران چون آب خوردن برایشان می ماند.

اما حرف دلم این است که رییس جمهور مان باید فرمایش حضرت امام رضوان الله تعالی علیه را مد نظر و ملاک عمل قرار دهند که نگذارند این انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد رییس جمهور محبوب باور کنید این افراد گرگی در لباس میش اند و در هر مکان و زمان و پست مقامی خود را متاسفانه به لباسهای مختلف از جمله دین و تقوی، سیاست و کیاست، خبره و نخبه، اصلاح طلب و اصولگرا و ...می آرایند. باز هم بیان فرمایش مردم زمان ما از مردم زمان رسو ل الله بهترند.
وظیفه مسولین و دولتیها و در راس آنها رییس دولت را دو چندان می کند باور کنید این مردم سزاوار این همه تحمل گرانی و تورم نیستند وشما قول ۱۰۰ روزه داده اید. در زمان تبلیغات انتخاباتی یکی از رقبا هم قول راهکار ۱۰۰ روزه میداد تو را به روح رسول الله جدای از رقیب بودنتان اگر راه کار ایشان را بپرسید شاید جدی تر و زودتر از راهکار شما به نتیجه برسد و شاید راهکار ایشان فقط جنبه تبلیغات انتخاباتی بوده و شما بهتر راهکار یافته اید.
اینها در مقام قضاوت من نیست و من هم چنین جسارتی را بر خود روا نمی دارم اما فکر و ذهن من جدای از گرایشات سیاسی و جناحی معیشت مردم است و خود را جزیی از این مردم شریف می دانم پس امید آن داریم که با اطلاع از تمام تنگناهای اقتصادی و فشارهای سیاسی خارجی و... کاری کنید کارستان.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 1001 زمان: 9:20 تاريخ: شنبه 18 آبان 1392برچسب:درددلی با رییس جمهور و وعده 100 روزه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت